un izvēlies sev izdevīgāko tarifu
Nepieciešama palīdzība tarifa izvēlē?
Atsūtiet savu tālruņa numuru. Mēs ar Jums sazināsimies un palīdzēsim.
Kā pieslēgt pakalpojumu?
Aizpildi elektronisko pieteikuma formu
Noslēdz līgumu līdz mēneša 15. datumam
Sāc lietot ar nākamā mēneša 1. datumu

Vienkāršāk pieteikties ar WhatsApp
1. Nofotogrāfē skaitītāju un atsūti mums WhatsApp uz numuru +371 2767 9699
2. AEnergy pārstāvis sazināsies ar Jums un informēs par tālāko.
Noderīga informācija
Kā es no cita tirgotāja varu pāriet pie AEnergy?
Kļūt par AEnergy klientu ir vienkārši:
1. solis sadaļā Tarifi izvēlieties sev piemērotāko Tarifu un aizpildiet pieteikuma formu.
2. solis kļūstiet par AEnergy klientu
3. solis AEnergy informēs AS “Sadales Tīkls” un Jūsu iepriekšējo tirgotāju, ka turpmāk esat AEnergy klients.
Jāatceras, ka par tekošo mēnesi rēķinu par elektroenerģiju jums izrakstīs iepriekšējais tirgotājs, tāpēc arī iepriekšējam tirgotājam jāiesniedz skaitītāja rādījumi.
Vai AEnergy piegādā elektroenerģiju objektiem arī ārpus pilsētas?
Jā, AEnergy piegādā elektroenerģiju objektiem visā Latvijā, neatkarīgi no objekta atrašanās vietas un veida - pilsēta, lauki, viensēta vai jebkura cita vieta Latvijā.
Ja mainās elektroenerģijas tirgotājs, vai tiek mainīts skaitītājs?
Tirgotāja maiņas gadījumā objektam netiek mainīts skaitītājs. Visi uzstādītie skaitītāji ir AS “Sadales tīkls” īpašums, attiecīgi, noslēdzot līgumu ar AEnergy, objektā esošais skaitītājs būt pietiekams, lai tiktu veikta patērētās elektroenerģijas uzskaite.
Kur vērsties elektroenerģijas traucējumu gadījumā?
Ja radušies elektroenerģijas traucējumi, par to jāinformē AS “Sadales tīkls”, zvanot uz bezmaksas uzziņas tālruni 8404 (24h).
Vai AEnergy piedāvā elektroenerģijas tirdzniecību juridiskajām personām?
Jā, AEnergy piedāvā elektroenerģiju arī juridiskajām personām. Lai saņemtu mūsu izstrādāto individuālo cenas piedāvājumu, nepieciešams AEnergy mājas lapā aizpildīt īsu pieteikuma formu juridiskajām personām.
Kas jādara, lai noslēgtu līgumu ar AEnergy?
Kļūt par AEnergy klientu ir vienkārši:
1. solis
sadaļā Tarifi izvēlieties piemērotāko tarifu un aizpildiet pieteikuma formu;
2. solis
saņemot pieteikumu, AEnergy nosūtīs līgumu uz Jūsu norādīto e-pasta vai objekta adresi;
3. solis
saņemot līgumu, informējiet AEnergy, ka līgums no Jūsu puses ir saskaņots. Pēc saskaņojuma saņemšanas, Jūs kļūstiet par AEnergy klientu.
Jautājumu gadījumā sazinieties, sūtot e-pastu uz info@aeonenergy.lv vai zvanot uz klienta atbalsta centru pa tālruni 27 679 699
Vai var noslēgt līgumu par vairākiem objektiem vienlaicīgi?
Jā, AEnergy piedāvā apvienot visus Jūsu objektus vienā līgumā.
Aizpildot pieteikuma veidlapu, varat norādīt tajā vairākus objektus un izvēlēties katram savu vai visiem vienu Tarifu.
Papildus ir iespēja pieslēgt supertarifu Dzintariņš senioriem ar fiksēto maksu par elektroenerģiju tikai EUR 0.04750 par kWh (bez PVN).
Vai līguma darbības laikā iespējams mainīt tarifu?
AEnergy klienti jebkurā laikā var mainīt objektam piemērojamo tarifu.
Maksa par tarifa maiņu netiek piemērota.
Lai nomainītu tarifu, informācija jāsūta uz e-pastu info@aeonenergy.lv vai jāzvana klientu atbalsta centram 27 679 699
Vai līguma laušana ir maksas pakalpojums?
AEnergy ar klientiem slēdz beztermiņa līgumus. Tas nozīmē, ka mūsu klienti var jebkurā laikā pārtraukt līgumu bez līguma laušanas maksas.
Atteikuma tiesību veidlapa (*PDF)
Jums ir tiesības atteikties no SIA „AEnergy” pakalpojuma, neminot atteikšanās iemeslu.
Atteikuma tiesību veidlapu iespējams lejuplādēt ŠEIT
Līguma noteikumi
Ar vispārējiem līguma noteikumiem iespējams iepazīties šeit:
AEON Energy līguma par elektroenerģijas tirdzniecību pamatnoteikumi
Kā es saņemšu informāciju par elektroenerģijas traucējumiem?
Informāciju par plānotajiem un avārijas darbiem saņemtsiet īsziņas vai e-pasta veidā no AS "Sadales tīkls".
Ja objektā nav elektroenerģijas, jāsazinās ar AS "Sadales tīkls", zvanot uz bojājumu pieteikšanas tālruni 8404.
Kā saņemšu rēķinus no AEnergy?
AEnergy rēķinus sūta elektroniski uz klienta norādīto e-pasta adresi
Piedāvājam rēķinus sūtīt arī pa pastu uz klienta norādīto adresi vai īsziņas (SMS) formā. Tas ir maksas pakalpojums:
- rēķina saņemšana pa pastu - EUR 1.00
- rēķina saņemšana īsziņas formā - EUR 0.20
Kā rīkoties, ja vēlos saņemt rēķinus uz citu adresi?
Lai saņemtu rēķinus uz citu pasta adresi, sūtiet informāciju uz AEON Energy e-pastu info@aeonenergy.lv
Kā tiek piemēroti rēķina kavējuma %?
AEnergy izrakstīto rēķinu apmaksas termiņš ir 15. datums.
Nokavējuma procentus 0.15% apmērā, AEnergy aprēķina sākot ar pirmo rēķina kavējuma dienu, tikai gadījumā, ja klients kavē rēķina apmaksu vairāk kā 10 dienām, t.i. izrakstītais rēķins nav apmaksāts arī pēc 25. datuma.
Vai iespējams apmaksāt rēķinus avansā?
Jā, AEnergy piedāvā šādu iespēju. Jūsu veiktā pārmaksa tiks izmantota, lai segtu kārtējos maksājumus. Pārmaksas apmērs tiks atspoguļots ikmēneša rēķinos.
Neskaidrības par rēķinu?
Ja radušies jautājumi par saņemto elektroenerģijas rēķinu, sazinieties ar AEnergy klientu zvanu centru 27 679 699 vai sūtiet e-pastu uz info@aeonenergy.lv
Kāda informācija jānorāda, veicot rēķina apmaksu?
Apmaksājot rēķinu, jānorāda:
- AEnergy piešķirtais klienta numurs (atrodams elektroenerģijas tirdzniecības līgumā)
vai
- AEnergy rēķina numurs
Veicot maksājumu par vairākiem klientiem kopā, nepieciešams norādīt informāciju par abiem klientiem - pretējā gadījumā maksājums pilnā apmērā tiks piesaistīts maksājuma veicējam.
Kas notiks, ja iesniegšu skaitītāja rādījumus pēc noteiktā termiņa?
Ja esi aizmirsis iesniegt skaitītāja rādījumus no 27.datuma līdz 3.datumam un nevēlies, lai rēķins tiktu sastādīts atbilstoši vidējam patēriņam, dari mums zināmus savus aktuālos skaitītāja rādījumus un par turpmāko parūpēsies AEnergy komanda.
Derīgi zināt, ka gadījumā, ja skaitītāja rādījumi tiks iesniegti pēc iepriekš minētā termiņa, datu apstrādes procesa dēļ rēķins var tikt izrakstīts arī pēc 10.datuma
Vai ir jāiesniedz skaitītāja rādījums, ja objektam ir viedais skaitītājs?
Nē, ja objektam ir uzstādīts viedais skaitītājs, tad nav nepieciešams katru mēnesi nodot skaitītāja rādījumus.
Svarīgi pārliecināties vai uzstādītais skaitītājs ir aktīvs.
To iespējams izdarīt, zvanot AEnergy klientu atbalsta centram 27679699 vai AS “Sadales tīkls” 8403
Vai jāiesniedz skaitītāja rādījums, ja izvēlēts izlīdzinātais maksājums?
Ja izvēlēts izlīdzinātais maksājums, skaitītāja rādījumi jānodod tikai vienreiz gadā.
Kā var iesniegt skaitītāju rādījumus?
Skaitītāja rādījumus varat iesniegt:
- sūtot skaitītāja fotogrāfiju uz AEnergy WhatsApp nr. +371 23992649
- sūtot epastu uz info@aeonenergy.lv
- nodot rādījumus aeonenergy.lv mājas lapā
- nodot rādījumus www.e-st.lv mājas lapā
Vai jāziņo skaitītāja rādījums, ja no iepriekšējā mēneša tas nav mainījies?
AEnergy iesaka saviem klientiem nodot ikmēneša skaitītāja rādījumus arī gadījumā, ja elektroenerģija attiecīgajā mēnesī nav patērēta. Gadījumā, ja skaitītāja rādījumi netiks nodoti, rēķins tiks sastādīts pēc objekta vidējā patēriņa.
Kādu rēķinu saņemšu, ja būšu aizmirsis iesniegt skaitītāja rādījumus?
AS “Sadales tīkls” mums atsūtīs datus par Jūsu vidējo patēriņu objektā. Attiecīgi rēķins par konkrēto mēnesi tiks izrakstīs ievērojot vidējo patēriņu objektā.
Vidējais patēriņš objektā var atšķirties no Jūsu faktiskā mēneša patēriņa.
Vai nepieciešams nodot skaitītāja rādījumus iepriekšējam tirgotajam, ja ir bijis izlīdzinātais maksājums?
Šādā gadījumā AEnergy iesaka saviem klientiem iesniegt iepriekšējam tirgotājam pēdējā mēneša skaitītāja rādījumus. Pretējā gadījumā var izveidosies situācija, ka jaunais rēķins tiks sastādīts ievērojot objekta vidējo patēriņu, kas var būt lielāks kā faktiski patērēts attiecīgajā mēnesī.